Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 10/06/2014
00:00 - 13:00

Locatie
Go! Total Branding

Categorieën Geen Categorieën


merkstrategie-schaakbord-200x300 Workshop Positionering | een unieke breinpositie voor je merk of product

 

Markten worden steeds voller, mede door het sociale web. Want iedereen met een goed idee, kan binnen no-time online zijn en concurrentie toevoegen.

Wat helaas vaak wordt vergeten, is het effect op consumenten. Want behalve markten, zijn ook onze hoofden overvol en een unieke breinpositie is meer dan ooit cruciaal. Dat heeft grote invloed op ons keuzegedrag en koopgedrag. Begrip van de menselijke psyche is dan ook essentieel bij het succesvol positioneren van producten, diensten of organisaties. Welke positioneringsstrategie ga je volgen om afnemers voor jouw product, dienst of organisatie te winnen? Wat wordt je kernpropositie en welke messaging hoort daarbij.

Positioneren is niet alleen weggelegd voor KPN, Apple, Adidas en Porsche. De principes waarvan succesvolle merken gebruik maken, kunnen worden gebruikt door elke organisatie!

In de workshop Positionering leer je op een beknopte, concrete manier hoe je handen en voeten geeft aan positionering. Van onderzoek tot de praktijk! Uiteraard ga je tijdens de workshop direct aan de slag met de positionering van de eigen product, dienst of organisatie.