BrandInsights-300x207 Hoe trek je als ZZP'er klanten aan? Drie fundamentele keuzes

Hoe trek je als ZZP’er klanten aan? Hoe zorg je dat de telefoon regelmatig gaat? En dat de goede mensen bellen? Mensen die weten wat jij kunt, wat je in beweging brengt en toevoegt. En vooral: betalen voor wat je waard bent.

Een aanzienlijke groep ZZP’ers lijkt er in elk geval geen moeite mee te hebben. Ze hebben voortdurend klanten. Hun agenda is vol en hun orderportefeuille ook.

De vraag is natuurlijk: hoe doen ze dat? Opvallend genoeg gaat het daarbij om hele andere dingen dan de meeste mensen denken. Niet een hippe huisstijl, een flashy website of een cool kantoor zijn de bepalende factoren.

Nee, drie fundamentele keuzes van ZZP’ers bepalen in hoge mate of mensen jou kiezen in plaats van je concurrenten.

Hoe trek je als ZZP’er klanten aan: keuzes en overwegingen

In het White Paper ‘Hoe trek je als ZZP’er klanten aan? Drie fundamentele keuzes voor een volle agenda en orderportefeuille’ lees je op een toegankelijke manier om welke keuzes het gaat én welke overwegingen daarbij een rol spelen.

Interesse in het gratis White Paper? Vul onderstaand formulier in en wij sturen het je gratis toe!

 

Voornaam
Achternaam
E-mail