We kunnen ons werk gerust onze passie noemen. Want al is het pad soms herkenbaar, de uitkomst is nooit gelijk. En dat maakt het zo geweldig leuk om te doen. Vaak krijgen we te horen: “Wat heeft jullie geïnspireerd toen jullie begonnen?” Het antwoord daarop is simpel: het Go-spel.
De kracht van structuur en strategie waar wij altijd de nadruk op leggen, komt prachtig tot uitdrukking in het Chinese Go spel. Het Go spel lijkt eenvoudig, maar kent verbluffend veel opties qua strategie, veel meer dan schaken of dammen. De bedoeling van het Go spel is om aan het eind van het spel een groter deel van het bord te beheersen dan de tegenstander.
Inhoudsopgave
Go spel, merken en Go! Total Branding: gebied afgrenzen
Het doel van het Go spel is om gebied af te grenzen. Exact hetzelfde wat wij doen voor onze klanten en hun merken: markten – of segmenten daarvan – duurzaam helpen afschermen voor de concurrentie door middel van een unieke positie langs een strak geformuleerde en uitgevoerde route.
Denken, maar vooral doen
Behalve denken, vraagt dat vooral om doen. Vandaar ook het uitroepteken achter Go! in de merknaam Go! Total Branding. Omdat wij geloven dat nadenken moet resulteren in strategie, maar vooral moet worden gevolgd door actie en resultaat.
Meer weten over het Go spel?
Regelmatig vragen relaties ons naar het Go spel. Klik hier als u meer wilt weten over het Go-spel.