Onderzoeken

/Onderzoeken
Onderzoeken 2018-03-27T15:56:51+00:00

Of het nu gaat om bedrijven in de fast-moving consumergoods of om non-profit organisaties: geen enkele kan zonder feiten als basis voor de toekomst. Goed onderzoek levert betrouwbare input als basis voor analyse, doelen, strategie en actie.

Wij beschikken over een brede portfolio aan onderzoeksvormen die elk tailor-made kunnen worden aangepast aan de onderzoeksvraag. Vaak hebben opdrachtgevers al een beeld welke vorm past bij hun vraag. Regelmatig is dat echter niet het geval of is zelfs de exacte onderzoeksvraag niet duidelijk. In dat geval ondersteunen wij bij de definitie van de vraag én de selectie van de meest passende vorm van onderzoek.

brandinsights-labflesjes-in-diverse-kleuren-300x192 Onderzoeken

Behoeften-onderzoek

Maakt duidelijk wat afnemers en stakeholders denken en willen, maar niet zeggen.

Algemeen-concurrentie-bootjes-300x200 Onderzoeken

Positionerings-onderzoek

Maakt duidelijker waar kansen zijn in markten én hoofden van (potentiële) afnemers.

afnemersanalyse Onderzoeken

CareScan®
-onderzoek

Specifiek voor verpleeg- en verzorgingshuizen. Levert input voor  zorgmarketing en strategie.

Algemeen-Like-button-300x199 Onderzoeken

Klanttevredenheids-onderzoek

Tevreden klanten vormen de basis van stabiele inkomsten. Hoe tevreden zijn jullie klanten?

brandinsights-testflesjes-met-pipet-300x208 Onderzoeken

BrandLab®

In drijfzand met een marketinggerelateerd issue? BrandLab® is er speciaal voor het snel en onorthodox creëren van doorbraken.

BrandInsights-300x207 Onderzoeken

BrandInsights®

Onze onderzoeksmethode die op een set van 7 internationaal gevalideerde variabelen reputatie én prestatie meet.

Groundswell-andere-consumenten-in-massa-300x200 Onderzoeken

Open Space

(Onderzoeks-)vragen met een grote groep mensen oplossen? Met Open Space kan het! Ervaar de energie van èchte samenwerking!

Net-Promotor-Score-NPS-300x188 Onderzoeken

Net Promotor Score

Aanbeveling indiceert toekomstig succes. Ons onderzoek naar NPS maakt duidelijk hoe de aanbevelingsscore van jouw organisatie is.

Zelf doen? Natuurlijk kunnen organisaties onderzoek zelf doen. Soms kan het niet anders, bijvoorbeeld omdat budget ontbreekt om onderzoek professioneel te laten doen. Voor die gevallen geven wij graag tips. Bijvoorbeeld over een van de fundamentals van goed onderzoek: hoe maak ik een goede vragenlijst?