Onze mensen zijn anders dan de gangbare adviseurs op het gebied van marketing- en merkstrategie. Elk van hen heeft altijd ervaring in minimaal drie van de vier ervaringsgebieden die wij belangrijk vinden: onderzoek, strategie, onderwijs en ondernemen. Dat maakt dat we met theoretisch goed onderbouwde processen en resultaten komen. Maar ook dat de resultaten die ons werk oplevert, praktisch toepasbaar zijn. Wij weten hoe het werkt in grote én kleine organisaties die resultaten moeten boeken als het gaat om marketing, communicatie en branding. We hebben dat zelf meegemaakt.
Als je ons benadert, krijg je in eerste instantie met twee van onze mensen te maken:
Inhoudsopgave
Dr Peter Pot MBM: Principal Consultant en partner
Peter was bijna 10 jaar strategy director ai bij het Rotterdamse communicatiebureau ARA. Hij was ook marketing director zakelijke markt bij KPN en onder meer manager marketing & communicatie ai bij thuiszorgorganisatie Meavita. Peter is regelmatig interim-adviseur of -manager voor een deel van zijn tijd.
Hij was onder meer dan 10 jaar trainer bij de SRM op het gebied van marketing en communicatie, gaf/geeft les bij het European Institute for Brandmanagement (EURIB), de Universiteit Leiden (Economic and Consumer Psychology), University of Applied Sciences in Breda en de Hogeschool Rotterdam.
Peter heeft zich gespecialiseerd in identiteit en positionering en is meer dan gemiddeld bezig met opdrachten op het gebied van internal branding en citybranding.
In zijn vrije tijd is Peter PADI duikinstructeur en doet aan Taekwondo.
Hajo Valk : partner
Hajo was jarenlang manager bij de internationale advertising agency Saatchi & Saatchi, waarbij hij onder meer verantwoordelijk was voor de activiteiten in Bangkok en Oost-Europa. Ook was hij Client Services Director bij het Amsterdamse communicatiebureau Imagine. Als Director Business Development was hij lid van de directie van de Nederlandse vestiging van Razorfish, dat zich richt op digitale marketing transformatie. En binnen MatchQ ontwikkelde hij een succesvolle online propositie met online assessments, onderzoek en trainingen.
Hajo is bij uitstek de man die in situaties waarbij marketing binnen een organisatie onder druk staat, de juiste oplossingen uit een team weet te krijgen door zijn no-nonsense benadering. Hij richt zich vooral op projecten binnen organisaties die in een (online) transformatie of herpositionering zitten.
Hajo’s grote passie is Afrika, waar hij ook regelmatig verblijft. Ook werkt hij als vrijwilliger voor Over Rood, een organisatie die ondernemers helpt bij een (door)start, schulden, administratieve achterstanden en bedrijfsbeëindiging. Over Rood is een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk.