Go! Total Branding richt zich op het creëren van unieke posities in hun categorie voor organisaties, producten, diensten en merken. Drie centrale overtuigingen drijven ons in alles wat we doen.
Betekenis. Leegheid en oppervlakkigheid, dat zien we helaas teveel om ons heen. En daar hebben we niets mee. Wij willen tot de kern komen. Betekenis, daarom draait het bij ons. Het moet ergens over gaan. Een product, een dienst, een merk, maar juist ook een organisatie. Medewerkers, managers en andere stakeholders worden er blij van. Wij ook.
Verbinding. Marketing en branding gaan in onze optiek slecht over één ding: verbinding, over ècht contact met klanten, leveranciers en medewerkers. Dat motiveert en drijft ons, maar heeft ook consequenties voor hoe wij naar onze eigen organisatie en de manier waarop die verbinding maakt kijken.
Regelmatig houden we onszelf onder een vergrootglas. Lachen om onszelf, onze aspiraties, onze dromen, onze uitglijders en onze ‘WOW-momenten’ vinden we heel belangrijk. En telkens opnieuw concluderen we dat we niet alleen een klein bureau zijn dat voor kleine en zeer grote – soms beursgenoteerde – klanten werkt, maar ook klein willen blijven. Omvang brengt gedoe met zich mee. En gedoe beweegt ons weg van de inhoud. Het is de inhoud – en het proces om te komen tot inhoud – die ons en onze klanten blij maken.
Waarom? Dat drijft ons
En ten slotte ‘waarom?’. Het gaat allemaal om waarom. Die overtuiging dragen wij als dominant gen met ons mee. We willen gewoon graag weten hoe dingen zitten en gaan daarom vaak niet voor het oppervlakkige en gewone, maar juist voor het onorthoxe. Gebaseerd op onze kennis van consumentenpsychologie, marketing, branding en processen. Maar soms ook doordat we veel reizen, veel lezen, met mensen praten die veel weten van wat wij niet weten én vooral openstaan voor iedereen die anders denkt dan wij. Niet omdat wij het direct met ze eens zijn, maar wel omdat we in elk geval willen proberen te snappen hoe een ander perspectief of oplossing wellicht beter kan werken.
Nieuwsgierig naar ons, onze visie op jouw marketing-, positionerings of branding-issue, onze aanpak, onze ervaringen? Wij willen graag met je kennismaken!